Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Praca w Korpusie Służby Cywilnej

Nabór na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej - inspektor Zespołu Łączności i Informatyki ds. informatycznych

O G Ł O S Z E N I E  O  W O L N Y M  S T A N O W I S K U  P R A C Y

 

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIERUNIU

43–155 BIERUŃ

ul. Turystyczna 1a

 

Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu poszukuje kandydata na stanowisko:

inspektora

w Zespole Łączności i Informatyki

do spraw informatycznych

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

 

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Adres urzędu

ul. Turystyczna 1a

43-155 Bieruń

 

Miejsce wykonywania pracy:

Bieruń

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwacja i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce, w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeń,

  • nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie
    i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczania danych, opracowywanie zapotrzebowania
    i prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego

  • analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych, samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności oraz sprawnej realizacji zadań w miejscu wystąpienia zdarzenia,

  • zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom, administrowanie stanowiskami komputerowymi, mobilnymi terminalami noszonymi oraz stanowiskiem do przetwarzani informacji niejawnych,

  • administrowanie stroną internetową jednostki, systemami przetwarzania danych,
    w celu wspomagania pod kątem informatycznym pracy funkcjonariuszy oraz komórek organizacyjnych komendy,

  • opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności
    i informatycznego będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnieniu właściwej gospodarki sprzętem łączności i informatycznym,

  • konserwowanie systemów operacyjnych poprzez dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzania kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu,

  • rejestrowanie i sprawdzanie osób w sprawach operacyjnych, w celu dostarczenia informacji.

Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, część obowiązków wymaga poruszania się po całym budynku KPP w Bieruniu

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy

Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny oraz zagrożenie naciskami grup przestępczych. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1,5 roku doświadczenia zawodowego pracy
    bądź stażu na stanowiskach teleinformatycznych

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe z zakresu informatyki

  • 3 lata doświadczenia zawodowego pracy lub stażu na stanowiskach teleinformatycznych

  • przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”

  • uprawnienia do obsługi sprzętu radiowego UKF

  • uprawnienia SEP do 1 kV

  • planowanie i organizowanie pracy własnej i w komórce

  • samodzielność

  • kreatywność

  • komunikatywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody
    na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r.
    o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)

Termin składania dokumentów:

10.12.2014 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Turystyczna 1a

43-155 Bieruń

 

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: 1856,98 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5%
do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Bieruniu może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowej Policji w Bieruniu
ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa, lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot).

Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone
po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane własnoręcznie.

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP KWP w Katowicach.

Dokumenty prosimy dostarczać osobiście lub pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora Zespołu Łączności i Informatyki
KPP w Bieruniu”

Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru
na powyższe stanowisko zostanie opublikowane na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.bierun.kpp.policja.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0-32/3233218/219.

Metryczka

Data publikacji : 27.11.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Kamil Cisowski
Osoba udostępniająca informację:
Kamil Cisowski Zespół Łączności i Informatyki
do góry